سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدید ترین رنگ مو در سال جدید سال93

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

ترکیب رنگ مو  ,رنگ سال 2014 رنگ مو جدید , رنگ مو زنانه 2014 ,رنگ مو سال 2014 رنگ مو سال, زیباترین مدل رنگ مو

 

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

جدیدترین مدل مو و رنگ موی زنانه سال 2014

منبع:کمپفا

 


نکات مهم در رنگ مو

نکات مهمی که درمورد رنگ کردن مو نمی دانستید

 

نکات مهم درمورد رنگ کردن مو

 

از جایی که سفید ترین موها را دارد شروع کنید . رنگی با یک درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده کنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد.

 

رنگ کردن موهای طبیعی با رنگ طبیعی

در مورد موهایی که تا به حال رنگ نشده اند از پشت گردن و یا از فرق سر از جایی که مو می روید.

 

رنگ کردن پایین مو ها که کمرنگ شده اند

برای رنگ کردن از همان رنگ معمولی استفاده کنید فقط برای نوک موها که دارای خلل و فرج می باشند تا رنگ را در خود نگه دارد از یک درجه تیره تر با مقداری رنگ طلایی یا زرد که رنگ روشن به مو می دهد.

 

انتهای موها رنگ نخواهد گرفت

معمولا به خاطر اینکه دارای منفذ و خلل های بسیاری هستند و باید قبل از گذاشتن رنگ این منافذ از رنگ پر شوند .

رنگ مورد نظرتان را و یا رنگ یک درجه تیره تر را انتخاب و بدون اکسیدان آن را بر روی نوک موهایتان بگذارید. سپس موها راخشک کنید. بعد رنگ ها را طبق معمول بر روی مو ها بگذارید تا رنگ تثبیت شود.

 

در تابستان رنگ موها ثابت نیستند

به علت تاثیرات مخرب خورشید ، گرما و یا آب . شما می توانید برای درست کردن خلل و فرج مو و نرم کردن موی خود از نرم کننده های مو استفاده کنید.

 

وقتی موی بلوند در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز می شود

با استفاده از رنگهای گرم ( قرمز یا طلایی ) این مشکل بر طرف می شود. همچنین شما می توانید از شامپوهای براق کننده و شفاف کننده هم استفاده نمایید.

 

یک زمینه سبز مو

وقتی که یک رنگ با پایه های آبی ،به موی زرد و یا طلایی زده شود در نتیجه رنگ سبز می شود. با جانشین کردن یک رنگ با پایه بنفش رنگ طبیعی تری خواهد داد.

 

استفاده از یک رنگ روشن کننده قبل از رنگ قرمز

هرگز رنگی بالاتر و تیره تر از نارنجی بدست نخواهد آمد.

 

وقتی که بلوند قرمز روشن، کمرنگ شده و تبدیل به نارنجی می شود

مقدار کمی رنگ طلایی، قرمز برای هایلایت کردن اضافه کنید.

 

خطوط صورتی در موهای سفیدی که با رنگ قرمز رنگ شده

به مقداری رنگ قهوه ای طبیعی به همان درجه و تون و یا تیره تر نیاز داریم. از پشت سر شروع به رنگ زدن می کنیم وبعد آن رنگی که رنگ قهوه ای به آن اضافه شده به قسمت های خط مویی که صورتی شده اند می زنیم.

 

وقتی که موی فعلی تان از رنگی که انتخاب کرده اید تیره تر است

به یک دکلره کننده نیاز داریم تا رنگ قبلی را به سطح و درجه برابر با رنگ انتخابی برساند و رنگ دلخواه بدست بیاید.

 

دکلره کننده ها

طراحی شده اند تا رنگ مصنوعی و شیمیایی را از موهای شما پاک کنند. این دکلره کننده ها برای روشن کردن موهایی با رنگ طبیعی موثر نخواهند بود.

 

شستشوی یک رنگ و پاک کردن یک رنگ

این دو اصطلاح یکی نیستند. شستشوی رنگ در پایان عمل رنگ زدن انجام می شود تا رنگ هایی را که جذب مو نشده اند از روی پوست سر ما پاک کند. اما پاک کردن رنگ بردن رنگ مو می باشد و معمولا وقتی که می خواهیم رنگ روشن تری بگذاریم این عمل را روی مو انجام می دهیم.

 

اگر مو بعد از استفاده از یک پاک کننده مو قرمز شد

برای خنثی کردن تون گرم ناخواسته ای که در مو ایجاد شده می توانیم یک رنگ با تون یا زمینه خاکستری یا بنفش به آن اضافه کنیم.

 

وقتی که رنگ غالب مو سفید است ( بیشتر مو سفید شده )

از جایی که سفید ترین موها را دارد شروع کنید . رنگی با یک درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده کنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد.

 

موی رنگ شده ( موی زرد کمرنگ )

رنگدانه های طلایی یا قرمز یا کم دارد یا اصلا ندارد. بیاد داشته باشید هایلایت ها از رنگ هایی با تون های گرم ایجاد می شوند.

 

مویی که سریعا در حال سفید شدن است

استفاده از رنگ های روشن تر رنگ مطلوب تری خواهد داد چرا که موهای سفیدی که دوباره رشد کرده و با موهای رنگ کرده مخلوط می شوند کمتر مشخص می شوند.

 

نرم کردن موی سفید

اگر موهای سفید شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ باشد شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد. به راهنمایی های سازندگان رنگها توجه کرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موهایتان را خشک نمایید. رنگی که بر روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شده باشد رقیق شده و نتیجه رنگ رضایت بخش نخواهد بود .

 

موهای سفید مقاوم حاشیه سر

اول این منطقه و این موها باید رنگ شوند و پس از اتمام رنگ کردن دوباره باید رنگ شوند. احتمالا یک تون تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.

 

پوشاندن رگه های سفید طبیعی در موها

از یک تون تیره تر از رنگ طبیعی استفاده نمایید و مدت زمان رنگ کردن را هم افزایش دهید.

 

یک زمینه سبز بر موی سفید یا زرد کمرنگ

اضافه کردن مقدار کمی رنگ قرمز یا طلایی رنگ سبز را از بین خواهد برد.

 

نارنجی آتشین در موهایی که از قبل روشن شده اند

هنگامی که رنگ موی شما به اندازه کافی تیره نباشد این رنگ در موهایتان ایجاد می شود. رنگ شما باید از درجه رنگ موی شما تیره تر و یا هم رنگ موی شما باشد.

 منبع : 3nasl.com


بهترین مدل مو برای انواع صورت زنانه

کد خبر: 86811
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1392 - 17:37
تعداد بازدید: 19221
ما به شما می‌گوییم بهترین انتخاب‌تان چیست
خانم‌ها به شدت روی موهای‌شان حساس‌ هستند و ترجیح می‌دهند به آرایشگری مطمئن مراجعه کنند اما انتخاب مدل مناسب نیز گاهی مشکل است. هر مدلی به صورت خاصی می‌آید.

برترین مجله اینترنتی ایران
مجله سیب سبز: این روزها کوتاه کردن مو یک هنر محسوب می‌شود و هر فردی حتی اگر چندان مهارتی هم نداشته ‌باشد می‌تواند فرق میان یک کوتاه شدن خوب را از کوتاهی بد تشخیص دهد. بیشتر خانم‌ها هم به شدت روی موهای‌شان حساس‌ هستند و حاضر نیستند حتی یک سانت موهای‌شان را بیشتر کوتاه کنند، بنابراین ترجیح می‌دهند به آرایشگری مطمئن مراجعه کنند اما انتخاب مدل مناسب نیز گاهی مشکل است. هر مدلی به صورت خاصی می‌آید و از طرف دیگر مدلی که برای موهای صاف مناسب است مسلما برای موهای فر چندان زیبا نیست، اگر بدانید چه مدلی مناسب حالت موها و صورت شماست حسابی کارتان آسان می‌شود و حتما از نتیجه نیز راضی‌تر خواهید بود.البته یادتان باشد که شکل صورت تنها مدل مو را مشخص نمی‌کند بلکه می‌تواند زیورآلاتی را که انتخاب می‌کنید هم محدود کند.

صورت مربعی


مدل چتری که برای شما مناسب است


اگر این حالت صورت را دارید باید کاری کنید که صورت کشیده‌تر به نظر برسد بنابراین بیشتر سراغ مدل‌های بلند بروید البته حواس‌تان باشد در کناره‌های صورت، مو صاف باشد و خیلی ملایم روی کناره‌های صورت بیاید؛ همچنین مدل‌های یکدست و ساده که تا زیر شانه بیایند هم می‌تواند برای شما مناسب باشد. چتری‌ کم یا موهای کمی که روی صورت بیایند هم برای شما مناسب است. علاوه بر اینها مدل‌هایی که روی فرق سر پف می‌کنند و برجسته می‌شوند هم برای شما مناسب است؛ اگر چانه بزرگی دارید می‌توانید با آوردن موهای لایه لایه روی آن کاری کنید که بزرگی چانه کمتر به نظر برسد.


از این مدل‌ها پرهیز کنید


سراغ موهای کوتاه نروید چراکه این مدل‌ها صورت را بیشتر مربع‌شکل‌ می‌کنند.


صورت گرد


خرد کنید


شما باید کاری کنید که صورت باریک‌تر و کشیده‌تر به نظر برسد. باید به دنبال مدلی باشید که پهنای صورت را کمتر نشان دهد، مدل‌های چتری دار یا خرد شده می‌تواند صورت را لاغرتر نشان دهد البته حواس‌تان باشد که قد موهای‌تان باید از چانه بلندتر باشد و گرنه صورت را چاق‌تر نشان می‌دهد؛ پف یا فر دادن جلوی موها می‌تواند چهر‌ه‌تان را زیباتر کند اما باید حواس‌تان باشد که این حالت‌ها نباید فقط تا  اطراف چانه باشد بلکه باید قد آن به گردن برسد.علاوه بر اینها مدل‌هایی که روی فرق سر کمی پف می‌کنند هم می‌تواند چهره شما را زیباتر کند.


از این مدل‌ها پرهیز کنید


مدل‌های ساده و بسیار کوتاه و پسرانه چندان برای شما مناسب نیست، همچنین شما نباید جلوی موها را خیلی صاف کنید و روی صورت بیاورید، از دم اسبی‌های سفت هم که تمام موها به عقب کشیده می‌شود، اجتناب کنید.


صورت بیضی


گوشواره مناسب شماست


خیلی از آرایشگران می‌گویند شــما بهترین نوع صورت را دارید که هر آرایش مویی برای آن برازنده است. بیشتر مدل‌های گوشواره برای شما مناسب است اما مهم‌ترین نکته برای انتخاب گوشواره این است که به سایز سر و نوع اندام خود کاملا توجه کنید؛ البته بهتر است که از گوشواره و آویزهای باریک و بلند اجتناب کنید.


صورت مستطیلی (لاغر و کشیده)


باید کاری کنید که صورت کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه کند بنابراین باید مو تا کناره‌های چانه بیاید همچنین هرقدر قد مو کوتاه‌تر باشد بهتر است.  اگر شنیون می‌کنید از آرایشگرتان بخواهید از شنیون‌هایی استفاده کند که موها در کنار صورت قرار می‌گیرند .


صورت مثلثی


سرخپوست شوید


باید کاری کنید که پهنای ناحیه پیشانی بیشتر به نظر بیاید و چانه و گونه کم عرض جلوه کنند به همین دلیل برای صورت‌های مثلثی مدل‌های فر و حالت‌داری که قاب صورت را دربربگیرد مناسب است، همچنین مدل‌های یکدست و ساده که تا زیر شانه بیایند هم می‌تواند برای شما مناسب باشد. مدل‌های درهم و برهم که روی شانه بیایند و  لایه‌لایه زده شده ‌باشند هم برای شما مناسب است.مدل‌های بسیار شلوغ که موها را پرحجم نشان می‌دهند مثل مدل‌های سرخپوستی هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. یادتان نرود که چتری‌های بلند هم می‌تواند شما را زیباتر کنند.


از این مدل‌ها پرهیز کنید


از مدل‌های بلندی که دور قاب صورت را نمی‌گیرند پرهیز کنید چراکه پیشانی و قسمت سر را پهن‌تر جلوه می‌دهند و کاری می‌کنند که چانه هم باریک‌تر از آنچه هست جلوه کند.


 صورت‌‌های لوزی


لایه‌به لایه به شما می‌آید


شما در انتخاب مدل مو مشکل چندانی نخواهید داشت چرا که بسیاری از مدل‌ها برای شما برازنده است. یک مدل یکدست که تا روی شانه‌ها بیاید یا مدلی حالت‌دار بلند هم می‌تواند برای شما مناسب باشد. موهای فر با قد متوسط تا زیر چانه بیاید هم انتخاب خوبی برای شماست؛ اگر می‌خواهید موهای‌تان را بلند کنید و تا روی شانه‌ها بیاورید پیشنهاد می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که در اطراف قاب صورت کمی لایه لایه شده‌باشد؛ علاوه بر اینها گذاشتن مدل چتری هم می‌تواند صورت لوزی‌شکل شما را زیباتر جلوه دهد. یادتان باشد که باید کاری کنید که استخوان گـونه باریک جلوه داده ‌شود و پهنای پیشانی و فک را افزایش دهد.


از این مدل‌ها پرهیز کنید


اصلا سراغ مدل‌های خیلی شلوغ و لایه‌لایه که موها را پرحجم نشان می‌دهند، نروید. مدل‌های کوتاه هم برای صورت‌های لوزی خیلی مناسب نیست چراکه این مدل‌ها قسمت‌ بالایی صورت را پهن‌تر جلوه می‌دهد و در نتیجه صورت حالتی نامتقارن پیدا می‌کند


چطور ابروی تاتو شده طبیعی دیده شود؟

 

چطور ابروی تاتو شده طبیعی دیده شود؟

سرویس زیبایی جوان ایرانی - بخش صورت و مو:

آرایش صورت

 

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پر رنگ تر شدن ابرو یا مدل دادن آن دوست داشته ایم آن را تاتو کنیم ، پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره سبب پشیمانی ما خواهد شد.

 

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پررنگ تر شدن ابرو یا تغیییرمدل ابرویتان ، دوست داشتید آن را تاتو کنید اما پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره و یا خسته شدن از یکنواختی مدل باعث شده دست به پاک کردن قسمتهایی از ابرو و دوباره تاتو کردن بزنید که این علاوه بر صرف وقت و هزینه ممکن است همچنان رضایتتان را جلب نکرده باشد .

 

با این وجود به جز راههای درمان پزشکی مثل لیزرکردن و امثال آن که آن هم ممکن است نتیجه ی مطلوب را نداشته باشد ، تنها راهی که باقی می ماند آرایش و میک آپ کردن ابروی تاتو شده توسط خود ابروست به طوری که شما می توانید بر طبق آنچه که در زیر گفته خواهد شد عمل کرده و ابرویی طبیعی اما پررنگ و مرتب و زیبا داشته باشید:

 

هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!

چیزی که مهم است و در طبیعی تر به نظر رسیدن ابروی تاتو شده کمک می کند در هنگام تاتو و موقع انجام آنست و آن اینکه از آرایشگرتان که می خواهد این کار را برایتان انجام دهد بخواهید حتی الامکان و تا جایی که می شود تاتو را بر روی فرم خود ابرو و در بین موهای ابرو، جایی که خالی است انجام دهد و خیلی خارج از محدوده ی ابرو، پایین و بالای آن را بی جهت پر نکند تا شما همیشه بتوانید به دلخواه، ابرویتان را نازک یا پهن تر کنید و تنها به آن فرم داده و ابرویی پر رنگ تر از قبل داشته باشید.

 

 

موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!

موهای ابرویتان را به سمت بالا شانه کرده و نوک تاج آن را خیلی کم قیچی کرده، صاف کنید .بقیه ی قسمتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و کمی از نوک آنها را نیز بزنید .

 

رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!

بهترین رنگی که برای اکثر ابروها ازابروی مشکی تا قهوه ای پیشنهاد می شود رنگ تاتوی قهوه ای سوخته بدون قرمزی است که بر روی هر رنگ ابرویی، خود را نزدیک به آن نشان خواهد داد و نیز با هر رنگی که بر روی ابروها بعد از تاتو گذاشته می شود هماهنگ خواهد بود.

 

« برای زیباتر شدن به اصل زیبایی آسیب نرسانیم »